miércoles, 26 de mayo de 2010

¿Quen nos move?

O meu amigo Mou esta de noraboa, dende fai unhas semanas ten nas suas mans ¿Quen nos move?, e o seu primer libro de poemas e eu dende aquí quero apoiarlo.
Por outro lado dicir que esta integramente en galego e eu xa o teño nas miñas mans desde fai unha hora.
Non podo facer valoración aun dos poemas, pero si que podo dicir que a edición en moi chula e seguro que fai xustiza do contenido.
Para os que non o sepan aun, Mou e o tipo que me acompaña na percusión. Ten unha mente aberta que se ve nas vertentes onde se move, dende o Surf, ata a percusión pasando pola poesia o as suas recentes aparacions como imaxe de duas conocidas marcas galegas.
De todos modos o mais importante deste post e que o seu libro podesé mercar por  seis euros e repito que paga a pena pararse a leer o que Mou na sua poesia quere agasallarnos.
Por certo acaba de esgotar a sua primeira edición.
Se queredes conseguilo mandade un correo a elbuenoasis@gmail.com e o podedes seguir tamen no seu blog onde tamen escribe poesía.

 

1 comentario:

Paris Joel dijo...

Es que Mou es un Cajón de sorpresas y un gran poeta, si señor. Yo también quiero ese libro.